Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne URBA d.o.o. KUPIPOHIŠTVO.SI so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Opredelitev pojmov
- Ponudnik je URBA d.o.o., Dobja vas 143, 2390 Ravne na Koroškem, Davčna št.: SI83509453, Matična št.:5756103000.
- Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.
- Spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.
Prijava
Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne Kupipohištvo.si (www.kupipohistvo.si), pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- časovno veljavnost ponudbe,
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka, ter
- pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci. Brisanje/popravljanje-
Postopek nakupa
Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Po ogledu izdelkov na spletni strani, želen izdelek z označbo o barvi in/ali velikosti in količini želenih izdelkov odda v košarico. V nadaljnih korakih mora označiti še kraj dostave in način plačila. Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb ZAKLJUČI NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno “generira – ustvari” in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …).S tem je naročilo potrjeno, izdelki bodo poslani v predvidenem dobavnem roku. Brisanje/popravljanje– po želji lahko odstranite izdelke iz nakupovalne košarice (s klikom na gumb X).
Akcijska cena izdelka
Določeni izdelki, ki so dlje časa v redni prodaji, se v določenem obdobju potrošnikom ponudijo po akcijskih znižanih cenah. Akcijske cene veljajo v navedenem obdobju.
Plačilo
Načini plačila
- Plačilo po povzetju
- Plačilo po predračunu
-
Poravnajte prosim plačilo na naš bančni račun. Kot referenco vnesite ID naročila. Naročilo bo odposlano, ko prejmemo plačilo na naš bančni račun.
-
- Plačilo na obroke s plačilno kartico
- Leanpay
Dobavni rok
Dobavni rok je naveden ob vsakem izdelku.
Dostava
Strošek dostave je vključen v ceno – Dostava in montaža
Odstop od pogodbe
V primeru spletnega nakupa ima kupec pravico, da v štirinajstih dneh od prevzema blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek prevzema blaga (20,00€). Kupec ga lahko dostavi tudi sam ali pošlje po pošti na lastne stroške. Potrošnik mora vrniti blago v štirinajstih dneh od pisnega sporočila o odstopu od pogodbe.
Kupnino mora podjetje vrniti najkasneje v štirinajstih dneh po prejemu pisnega obvestila o odstopu od pogodbe, lahko pa zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je vrnil blago. Obrazec za odstop od pogodbe lahko najdete tukaj: KLIK.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Odstop od pogodbe ni mogoč pri pogodbah, katerih predmet so izdelki narejeni po želji in natančnih navodilih naročnika, oziroma so bili prilagojeni njegovim osebnim potrebam.
Reklamacije iz naslova garancije
- Garancija na pohištvo je 1 leto od nakupa. Kupec on nakupu prejme garancijski list. Dobavitelj izdelka jamči za njegovo kakovost oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok prične teči z dnem izročitve blaga. Vsaka garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter proti predložitvi garancijskega lista ali računa.
- Če želi kupec uveljavljati garancijo, lahko to stori neposredno na pooblaščenem servisu ali prodajalcu.
Jamčevanje za skladnost blaga
Podjetje jamči za skladnost blaga 2 leti od nakupa. Potrošnik mora neskladnost javiti (opisati) pisno v roku dveh mesecev od odkritja in podjetju omogočiti pregled.
Blago je skladno s pogodbo kadar:
- ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
- je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
- je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Primernost se preverja tudi s pomočjo pooblaščenega sodnega izvedenca.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice zaradi neskladnosti blaga v kolikor nas je obvestil in sicer pod pogoji in v naslednjem vrstnem redu:
- zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo ali zamenjava);
- zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Da bi se vzpostavila skladnost blaga kupcem omogočamo, da izberejo med popravilom blaga ali zamenjavo blaga z novim
Veljavnost ponudbe
Ponudba velja do objave novega cenika. Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Vse cene vsebujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Komunikacija
Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.
Arhiviranje pogodb
Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju URBA d.o.o., Dobja vas 143, 2390 Ravne na Koroškem. Za ogled oziroma ponovni prejem pogodbe, nam pošljite sporočilo s podatki o nakupu na naslov: info@kupipohistvo.si ali nas pokličite na telefon 02 82 15 000.
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
- pošiljatelj mora biti jasno razviden
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
- željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati
Pritožbe
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno sodišče na območju, kjer ima kupec stalno ali začasno prebivališče.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Ponudnik ne priznava nobenega od izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov se nahaja na tej povezavi (https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL). Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.